darmowy e-book

E-book: 7 strategii by wyjść z kryzysu silniejszym

Inflacja, pandemia, wojna tuż za granicą państwa. To wszystko powoduje, że e-commerce czekają trudne czasy. Rynek stał się ciasny i właśnie nadchodzi jego weryfikacja. To czy znajdziesz się wśród firm, które wyjdą z kryzysu silniejsze jak Uber czy Whatsapp zależy od tego jaką przyjmiesz strategię.

Razem z agencją reklamową Happy Parrots przygotowaliśmy darmowy e-book oparty na danych, w którym analizują obecną sytuację i przedstawiamy sprawdzone strategie na czas spowolnienia gospodarczego. 

Dzięki analizie danych historycznych, zagłębieniu się w badania przeprowadzone w Polsce i Stanach Zjednoczonych wyselekcjonowaliśmy porcję wiedzy do przyswojenia w jeden wieczór, który może spowodować, że Twój biznes znajdzie się wśród tych, które z kryzysu wyjdą silniejsze.

Co znajdziesz w darmowym e-booku o e-commerce?

Czarne Chmury.

Rozdział, w którym poznasz genezę kryzysu ekonomicznego i spowolnienia branży e-commerce. Dowiesz się dlaczego branża e-commerce stała się zbyt ciasna dla tak wielu sklepów internetowych.

Gdy wieją wichry zmian, jedni budują mury, inni budują wiatraki.

W tym rozdziale poznasz historie firm, które dzięki zastosowaniu strategii opisanej w tym e-booku osiągnęły sukces podczas kryzysu ekonomicznego w 2009 roku. Uber, Whatsapp, Lego i wiele więcej. Warto poznać historie i fakty oraz uczyć się od liderów.

7 strategii na czas recesji.

Samo mięso, swoista piguła, której przyswojenie spowoduje, że podczas kryzysu zaciszniesz zęby, dasz od siebie więcej niż zwykle, a gdy czarne chmury opadną i wyjdzie Słońce, to będzie świecić właśnie dla Ciebie i Twojej firmy. Przetrwasz, będziesz silniejszy, a na rynku będzie tyle miejsca, że zaczniesz szybować wyżej i wyżej… jak Uber 🙂

Przejdź na stronę agencji reklamowej Happy Parrots i pobierz darmowy e-book jednym kliknięciem.

e-commerce w kryzysie darmowy e-book
Pobierz darmowy e-book

Jakub Papuga

Mam wieloletnie doświadczenie w Facebook Ads oraz Google Ads. Miałem przyjemność pracować jako Manager działu PPC w jednej z najstarszych agencji social media w Polsce. Przeprowadziłem w swoim życiu kilkaset płatnych kampanii reklamowych. Od branży spożywczej, po modę, urodę i wiele, wiele innych. Tylko w poprzednim roku zysk wygenerowany z reklam, które tworzyłem wyniósł ponad 8 mln zł. Jestem również współautorem funkcjonalności Social Advertisement w edrone – narzędzia, które dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji daje nowe możliwości reklamowe dla e-commerce w social mediach.
  • Opens in a new tab
Zapisz się do newslettera

Pozostańmy w kontakcie !

Zapisz się do newslettera