szkolenie google ads od podstaw

Kurs ‘Google Ads od podstaw’ – dlaczego warto go obejrzeć?

W kwietniu 2021 roku światło dzienne ujrzał kurs ‘Google Ads od podstaw’ mojego autorstwa. Powstał na bazie wieloletniego doświadczenia w zakresie szkoleń stacjonarnych z ekosystemu Google, które miałem przyjemność wielokrotnie prowadzić. Podczas jego tworzenia zebrałem wszystkie najczęściej padające pytania i odpowiedziałem na nie, przed kamerą. Przeanalizowałem jakie błędy najczęściej popełniają kursanci oraz co sprawia im największą trudność w tworzeniu kampanii Google Ads. Wszystko to zostało wkomponowane w praktyczny poradnik pokazujący jak stworzyć wszystkie rodzaje kampanii Google Ads krok po kroku. 

 

Ale co dokładnie znajduje się w 13 lekcjach szkolenia Google Ads?

Lekcja #1 - Wprowadzenie do Google Ads

Z marketingiem jest jak z matematyką. Jeśli nie opanujesz podstaw, to nie pójdziesz dalej. Nie umiejąc dodawać, nie będziesz potrafił skorzystać ze wzoru skróconego mnożenia.

Jeśli nie zrozumiesz fundamentalnej zasady lejka konwersji, to nie będziesz w stanie stworzyć skutecznej kampanii, w której dotrzesz do każdego segmentu Twoich potencjalnych klientów

Lekcja #2 - Panel reklamowy Google Ads

Podstawy już znasz. Ale żeby stworzyć kampanię musisz znać narzędzie, którego będziesz używał. W tej części kursu dowiesz, co pod maską ma ekosystem Google Ads oraz przede wszystkim na co warto zwrócić uwagę na tym etapie. No bo przecież nie będziesz próbował latać, nie umiejąc jeszcze chodzić.

Lekcja #3 - Tworzenie standardowej kampanii produktowej (PLA)

Tyle teorii, czas na praktykę! W lekcji #3 wspólnie przejdziemy przez proces tworzenia kampanii produktowej, która w przypadku wielu e-commerce generuje największe zyski. Tak, już w trzeciej lekcji zdobędziesz wiedzę, która prawdodpobnie w ciągu kilku dni zwróci Ci koszt inwestycji zakupu kursu online.

Od implementacji feedu produktowego w Google Merchant Center, aż po dostosowywanie stawek CPC dla każdego produktu z osobna.

 

Budowa kampanii produktowej w Google Ads
Jak zbudowana jest kampania produktowa w Google Ads?

Lekcja #4 - Określanie stawek reklamowych

CPC, CPM, CPA… jak tu się w tym wszystkim nie pogubić i dobrze wybrać? Są pewne reguły, które warto przyswoić i świadomie wybierać typ rozliczenia z Google’em. Często są one zależne od tego, jak bardzo rozwinięty biznes posiadasz i jak wiele działań reklamowych już prowadziłeś. Wiedziałeś? O tym jest czwarta lekcja mojego kursu online.

Lekcja #5 - Tworzenie inteligentnej kampanii produktowej (PLA)

Sztuczna inteligencja. Może być Twoją najlepszą bronią, ale można się nią również pokaleczyć. Bądź ostrożny i dowiedz się jak stworzyć skuteczną kampanię inteligentną. Poznaj różnice pomiędzy standardową kampanią produktową Google Ads, a wspomnianą inteligentną. Decyduj świadomie.

Lekcja #6 - Tworzenie kampanii w sieci wyszukiwania

Są branże, gdzie jest to najskuteczniejszy typ kampanii. Często przynosi on wysoki zwrot z inwestycji. Jednak temat zagadnień związanych z odpowiednim doborem słów kluczowych czy wyborem odpowiednich strategii działań był wałkowany w sieci multum razy, a wciąż mam wrażenie, że nie został wyczerpany. Czy w moim kursie został on wyczerpany? Nie. Lekcja o kampaniach w sieci wyszukiwania trwa ponad 20 minut i jest solidnym fundamentem pod dalszą edukację. W tym kursie zawarte są podstawy Google Ads, pamiętaj o tym.

Rekomendowana struktura kampanii w sieci wyszukiwania
Rekomendowana struktura kampanii w sieci wyszukiwania Google Ads.

Lekcja #7 - Tworzenie tekstów do reklam w sieci wyszukiwania

O kampanii w sieci wyszukiwania można mówić godzinami. Dlatego też, temat ten został podzielony na dwie części. Podczas lekcji #7 dowiesz się jak pisać teksty reklamowe, aby były równocześnie przyjazne dla użytkowników, jak i algorytmów Google.

Lekcja #8 - Tworzenie kampanii w sieci graficznej (GDN)

Reklama graficzna to już niemal klasyka reklam w ekosystemie Google. Mimo wszystko wciąż wiele osób nie wie jak powinna wyglądać idealna kreacja reklamowa. A targetowanie? To też nie jest prosta sprawa. W tym kursie omawiam krok po kroku jak przygotować skuteczną kampanię w sieci reklamowej Google Ads.

Lekcja #9 - Tworzenie kampanii na YouTube

Reklama in-stream możliwa do pominięcia, reklama in-stream niemożliwe do pominięcia, reklama out-stream, reklama typu bumper czy reklama sekwencyjna. Jak tu się w tym nie zgubić i wygenerować jak najniższy CPM? O tym mówię w lekcji #9.

Lekcja #10 - Kampanie inteligentne (SMART)

Sztuczna inteligencja przejmuje kontrolę nad Google Ads? Niezupełnie, ale jeśli wiesz jak z nią postępować, to może Ci pomóc wywindować ROAS do nieosiągalnych do tej pory granic. Czy kampania inteligentna to dobre rozwiązanie? To zależy.

Lekcja #11 - Skuteczna optymalizacja kampanii i dobre praktyki

Jeśli chcemy żeby kampania przynosiła zyski przez wiele miesięcy to nie możemy zapominać o jej optymalizacji. Google udostępnia reklamodawcom mnóstwo narzędzi, które pozwalają obniżyć CPC i poprawić jakość generowanego ruchu. Znasz je wszystkie?

Lekcja #12 - Instalacja, integracja i analiza danych w Google Analytics

Połącznie konta reklamowego Google Ads oraz Google Analytics niesie wiele korzyści. Od możliwości analizowania rozszerzonych danych z kampanii bezpośrednio w Google Analytics, aż po możliwość tworzenia grup remarketingowych bazujących na konkretnych zachowaniach użytkowników na stronie internetowej. Ale jak to wszystko połączyć i zintegrować?

Lekcja #13 - Podsumowanie

Krótka lekcja na pożegnanie. W tym miejscu również słowa podziękowania dla ekipy z Coconut Agency bez których nie udałoby się zrealizować tego kursu.

0
zadowolonych kursantów

Kurs dostępny jest na specjalnie przygotowanej platformie VOD i po zakupie otrzymujesz dożywotnie prawo do korzystania z niego. Ponadto, przysługuje Ci 30 dni na zwrot, bez podania powodu! Zakup kursu „Google Ads od podstaw” to bezpieczna inwestycja.

Jakub Papuga

Mam wieloletnie doświadczenie w Facebook Ads oraz Google Ads. Miałem przyjemność pracować jako Manager działu PPC w jednej z najstarszych agencji social media w Polsce. Przeprowadziłem w swoim życiu kilkaset płatnych kampanii reklamowych. Od branży spożywczej, po modę, urodę i wiele, wiele innych. Tylko w poprzednim roku zysk wygenerowany z reklam, które tworzyłem wyniósł ponad 8 mln zł. Jestem również współautorem funkcjonalności Social Advertisement w edrone – narzędzia, które dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji daje nowe możliwości reklamowe dla e-commerce w social mediach.
  • Opens in a new tab
Zapisz się do newslettera

Pozostańmy w kontakcie !

Zapisz się do newslettera